onsdag den 1. februar 2012

Bladbunken

Jeg tror det var Jytte der skrev om hvor vi fik inspiration fra til de ting vi laver. Jeg fik inspiration til det her album fra en bunke blade, der var hvirvlet sammen ude i haven sidste efterår. Jeg blev betaget af de smukke gyldne farver, bladenes flotte faconer og alle insekterne der svirrede i luften....... Samme dag fik jeg pakke fra Hobbyboden med Tim Holtz edge die, så jeg gik da helt i selvsving..... uha det var hyggeligt...
OG der er ikke en eneste rose i albummet - hvad skete der for mig...

...ikke engang på forsiden er der roser....

...siderne har forskellige forkanter.. alle die skulle jo prøves...

Svampene er en dekorationsting jeg har delt. og fjeren er fra Panduro


alle bladene er en Spellbinders die, og de er lavet i karton,
der har fået en gang glimmermist og sværtet med distress ink




svampene her er klippet ud i karton sværtet og formet....


insekterne er stemplet på vellum, embosset og klippet ud..
stemplet er fra Panduro...




"træstykket" er forsiden af en fotofolder, og lavet med
Tim Holtz embossingfolder fra Hobbyboden....

10 kommentarer:

  1. Elsker altså dine minialbum :-)

    SvarSlet
  2. Smukt efterårsalbum i alle efterårets smukkeste og dejligste farver !
    Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Wow et stort arbejde..
    Hvor er det smukt med de flotte efterårsblade...
    Det så lækkert...!!
    Kan godt forstå du måtte igang med det samme ;)

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen så dygtig til at lave minialbum's - det her er også bare så flot - dejlige farver.

    SvarSlet
  5. Du er da helt vildt dygtig og kreativ med dine album.
    Virkeligt smukke sider, med sindsygt mange dies i brug. Lækkert.
    Og så er farverne så flotte.
    Og roserne kan vi godt undvære i det album. De ville nok ikke lige passe...hihi.

    SvarSlet
  6. Wauuuw hvor er det et flot album. Lækre farver.

    SvarSlet
  7. Ja hvad sker der for dig vivi, ingen blomster ha ha.
    Det er et utroligt smukt efterårs album - skøøøøøøøøønne farver og så alle de detaljer, som sædvanlig super flot:)
    God onsdag:)

    SvarSlet
  8. Jeg ved så ikke ligefrem om der "sker noget for dig" jeg kunne godt genkende din stil selv uden roser, det er så flot og dejligt farverigt så man bliver benovet. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Tak for jeres kommentarer, det er sødt af jer.... jeg er glad for i tager jer tid til det...

    SvarSlet
  10. Flot album i de lækreste farver.

    SvarSlet