søndag den 19. februar 2012

Minialbum i vintage stil

Minialbummet her er lavet i min fortolkning af vintagestilen. 
Forsiden er pyntet med roser og et stort K, der er embosset med guld. Forkanten på alle siderne er lavet med Tim Holtz edge die. Ryggen er læder der er farvet med glimmermist. Papiret er fra DCWV  "Once upon a time" stack og  Graphic 45  "On the boardwalk".




Urskiven fra Tim Holtz er stanset ud i pap og farvet med
distress ink i faven "Rusty hinge" bagefter er den embosset med
Holographic embossing pulver fra Ranger. det er det rene
tryllestøv. Det tar' farve efter farven det bliver embosset på,
men alt efter hvor længe man holder varmepistolen på det,
ændrer farven sig.



Guldrammen er kun sat fast i den ene side, så der kan
sættes et andet billede i.

Mini i minien - kan man vel kalde denne lille bog. Der er
6 tags i bogen, og lommerne de er puttet i kan bruges til journaling.

Lommen bogen sidder i er noget håndlavet papir fra
CC-hobby, hvor jeg har ladet kanten stå "rå"...


Lollipop blomsten er lavet af polyestersatin der er klippet i tilfældige
cirkler og syet sammen i midten. Bagefter har jeg brugt varmepistol
til at "folde" kanterne med.



16 kommentarer:

  1. Det er bare så super smukt.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Flot album med mange detaijler : )
    God søndag

    SvarSlet
  3. Super flot. Du går da helt amok :)

    SvarSlet
  4. Lækkert album! Så det jo på Karens blog i går - det bragte lykke - men det er ikke mærkeligt for det er virkeligt flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg er glad for morkaren ku' li det...

      Slet
  5. Det er en flot mini, du har foræret til Morkaren, og jeg kunne læse på hendes blog, at hun blev meget glad for den, og så er det jo altid dejligt at give gaver, ikke?
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  6. Ja, og jeg er den lykkelige ejer nu, men, men jeg har Vivis adresse så mon ikke der er en "lille, eller stor nisse" der rejser den vej det vil jeg tro, man tager ikke imod så flot en gave uden at gøre noget til gengæld, og jeg glæder mig til at finde den helt rigtige nisse til dig Vivi, det er ikke sikkert den bliver blå.
    men dejligt at du skriver hvordan du har lavet det forskellige på albummet, for jeg har jo vendt og drejet det (for at aflurre dig alt det flotte) og nu skal jeg i gang med at lave Viviroser, for Max er taget med nogle venner ud og spille biliard, så ingen servering til ham, ren morkarentid. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Skønt album, du er vildt god til at lave dem. Alle de dejlige lommer, og tags du sætter i, det er så flot. Og pynten ikke at glemme. Flot, flot flot
    =D God søndag KH Lonnie

    SvarSlet
  8. wawwww siger jeg bare, hvpr er den super flot♥

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare lækkert !!
    Du er en stor inspirationskilde, Vivi .. just love your stile :)

    SvarSlet
  10. Så superflot og megalækkert album. Har jo lige set det hos morkaren. Det er så dejligt at få lov at glæde en anden scrapper.
    Og jeg er altså meget benovet over din flid.

    SvarSlet
  11. Du godeste hvor er du produktiv og hver gang er det super flot og lækkert detaljeret. Hatten af for dig :o)

    SvarSlet
  12. Tak for alle jeres søde kommentarer, dem er jeg meget glad for...

    SvarSlet
  13. årh hvor er den da bare flot

    SvarSlet