lørdag den 11. februar 2012

Tirsdags-Scrap

Vi er 3 Scraptøser der mødes om tirsdagen og scrapper på livet løs.  Selvfølgelig kommer kaffekanden på bordet, og som regel får vi også tid til at spise lidt kage.... vi hygger os rigtig meget og jeg syns lige i skal se vores kaffekasse ( faktisk den førstse æske jeg lavede ) og en kage jeg lavede, fordi tøserne klagede over de aldrig havde fået lagkage ude hos mig.....

Først vores kaffekasse




og Scrap-kagen.... lagt sammen med hindbærmousse, chokolademousse og mandelcreme.....




..den var go' ....( vi spiste altså ikke det hele selv...... )

14 kommentarer:

  1. Øv hvorfor bor jeg ikke i jylland. Rigtig flot kaffekasse og kagen ser bare SÅ lækker ud.

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød den kaffe kasse.. og lækker kage..!!

    SvarSlet
  3. Sød kaffekasse og ligner en lækker kage

    SvarSlet
  4. Ærgeligt at man ikke lige var i nærheden da den skulle spises... det er så også en af dine skønne kreative sider. Smuk æske også, med lækre detaljer
    Ha en fin weekend

    SvarSlet
  5. Sikke en fin æske-debut. FLOT.
    Og lækker kage ser det ud til. Den er vist lidt af en kaloriebombe. Godt de andre scrappere kan sige, hvad de vil have....hihi.
    Jeg er sikker på at I hygger jer, og får snakket, spist og drukket kaffe. Og scrappet lidt. Sådan plejer det at gå til den slags aftener.

    SvarSlet
  6. Hvor er det en skøn "kaffekasse" og så i kaffefarve (det havde du garenteret tænkt på) og den kage, var i kun tre om den? så var der da ingen grund til at lave aftensmad. åee nej, du gemte selvføgelig lidt til din mand, mænd elsker kage (min kan du få til hvad som helst for hjemmebagt)
    Kære Vivi, det "franske karton" som jeg har spurgt til, jeg har noget fra PANDURO, den ene slags hedder: Craft Card, og den anden er det der hedder: Tukan, er det noget af det, jeg kan ikke se på pakkerne hvor det kommer fra. Det er så dejligt at du har den muglighed for at kunne svare dine kommentarer, det ville jeg ønske jeg også havde. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo der blev også kage til vores mænd.....
      Det franske karton er ligesom lidt "mat" i det, og har en anelse struktur..... og så virker det "blødt"...

      Slet
  7. Tak Vivi, jeg leder efter det, først her, og siden (hvis jeg ikke har noget der ligner din beskrivelse) hos Panduro. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Ja, jeg har det, det svare til din beskrivelse, men i en lidt spøjs farve, (jeg havde jo ikke ro på mig til at lede efter anden farve) nærmest som den lille rødbrune klat her ude til venstre, og jeg har lavet den første rose, og limet på en tags, og den kommer på min blog i nærmeste fremtid, og jeg skal nok hendvise til din "tut" og søde hjælp. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at kunne hjælpe.... og jeg glæder mig til at se din blomst... De der spøjse farver kan nu ellers blive fantastisk flotte når de får lidt glimmermist.... jeg har en farve jeg kalder "old gold", den redder det meste... og den nye farve "Morkaren", den er også fin....

      Slet
    2. Den jeg har brugt hedder:bronze, der er ikke meget farve på den, men den gir en meget sød glans, jeg har kun tre mister, denne, og en brun og en som er meget flot, den hedder lilla men jeg syntes nærmest den er rosa, men den er desvære i en flaske som ikke virker i "sprøjtefidusen" så jeg må skrue låget af en af de andre, og bytte om, noget rigtig rod, de hjemmelavede er jeg ikke gået igang med endnu, på grund af manglende sprøjteflasker, men det kommer. knus morkaren.
      jeg glæder mig også til at høre hvad du mener om mit første forsøg.

      Slet
  9. Sikke en lækker æske!
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Skøn æske, scrap og en fint pyntet kage til kaffen - hvad mere kan man ønske sig.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Lækker æske og sikken en dejlig kage MUMS

    SvarSlet