fredag den 24. februar 2012

Tut på torn-paper tags

Materialer til "Torn-paper" tag:
Tag - ( det her tag er lavet med Tim Holtz "Tag and bookplate" die, men der kan  bruges alle slags tag ) - en side fra en gammel bog - distress ink - limstift og maling eller glimmermist.

Mal tag'et med maling, eller spray det med glimmermist,
og lad det tørre, brug evt. varmepistol
klip papiret i samme bredde som tag'et..

Riv papiret i stykker på skrå...

svært rivefladerne med distress ink - jeg har brugt
farven Valnut Stain

Lim papiret på tag'et med limstift, så de lige sider af
papiret flugter med siderne på tag'et,
svært hele vejen rund om taget med distress ink.

Her er farvet med glimmermist og ellers samme fremgangsmåde


..og pyntet....

5 kommentarer:

  1. Det var da en dejlig tut og en dejlig teknik med en rigtig flot virkning. Den bliver jeg da nødt til at prøve. Tak for det!

    SvarSlet
  2. Dejlig tut det ser fedt ud :)

    SvarSlet
  3. Mærkeligt Vivi, for jeg var helt sikker på jeg havde lagt en kommentar her hos dig, men den må jo været smuttet, jeg vil da også prøve din tut, men måske med nodepapir. rigtig god weekend morkaren.

    SvarSlet