fredag den 24. februar 2012

Tak Morkaren!

Se lige hvad jeg har fået af Morkaren...

To smukke julemænd, de er så smukt og detaljeret malet
at jeg mangler ord - det er helt utroligt...


...og se lige hvad de havde med sig - og det er ikke engang
jul! Knapper, agramanbånd, fløjlsbånd, festonblonde,
roser og lim, samt det sødeste kort med en høne der har
strikketrøje på.......

De har allerede fundet sig til rette i stuen - de bor nu
i mit gamle vitrineskab, hvor de kan stå og blive beundret
hver dag året rundt....
Tusind tak kære Morkaren!

8 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave. Flot malet.

    SvarSlet
  2. Selv tak Vivi, du ved ikke hvor det glæder mig at du blev glad, men også kassen kom godt til Nordjylland, jeg har også i sinde at vise dit skønne minialbum frem til alle der har lyst til at se det (også til dem der ikke har lyst)jeg har måske talt så meget om det dejlige album og helt glemt de syv glimmermist, de har været i brug, og jeg er lykkelig for dem. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig at få lov at eje disse skønne julemænd. God fredag aften

    SvarSlet
  4. Hejsa skønne. Ejj hvor er du bare super heldig :)

    SvarSlet
  5. Dejligt at I sådan kan glæde hinanden du og Morkaren, og det er et par flotte fyre du har fået dig der ;0)

    SvarSlet
  6. Ejj hvor er de bare smukt malet!!!
    Hvor er det sødt af hende sådan at sende to julemænd med
    "gavesækken fyldt"...

    SvarSlet
  7. Heldige asen =D sådan at få 2 "guldklumper" af morkaren =D
    God weekend

    SvarSlet
  8. Skøøøn pakke der er kommet fra Morkaren, forstår godt du er glad for den:)

    SvarSlet