søndag den 12. februar 2012

Kogebog

Kogebog lavet af  poser str. 9x15 cm. Poserne passer i størrelse til Tim Holtz "Tag & bookplates" die.
Jeg har brugt 6 poser og der er 2 tags i hver pose - og der er plads til flere - pap til front og bag, og til ryg har jeg brugt et stykke læder der passer i farven ( hjulpet godt på vej af hjemmelavet glimmermist).
Papiret er Websters pages "Postcards from Paris & Sweet as Cherry  pie" og Laura Ashleys " Love Song"  samt  lidt papir fra Netto.
Bogstaverne til titel er Tim Holtz "Vintage Market" strip die.











Her er alle tagsene taget ud af albummet - men der kan sagtens
være meget mere i albummet ....

13 kommentarer:

  1. Wawww hvor er den super flot... masser af skønne og forskellig pyntet sider. Også rigtige lækre tags.
    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Hold da op den er fed.. og det mange tags der kan være i :)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin kogebog.
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Nej hvor flot Vivi, det minder lidt om mit "gamle" julebagealbum, men er bare meget, meget flottere, jeg bruger dagen i dag til at lave hjemmelavet roser (skørt, for jeg har bunker af købeblomster) for der er en vis tilfredstilelse ved at lave tingene selv, det tror jeg du gir mig ret i. hvis du vil se mit "bagealbum er det på den 17 december. knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige kigget dit julebagealbum, det er superflot...

      Slet
  5. Det er en Martha Stewart edge punch jeg har brugt til det tag, kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det er købt hos Hobbyboden....

    SvarSlet
  6. Det er igen et fint album, du har lavet.
    Fortsat god dag.

    SvarSlet
  7. Du kan finde den her http://www.hobbyboden.dk/shop/martha-stewart-deep-8552p.html

    SvarSlet
  8. Sindsygt flot album igen, igen. Og utroligt så meget der kan være i et minialbum. Lækre papirer du har brugt.
    Hvordan i alverden når du at scrappe alt det ?

    SvarSlet
  9. WOW, hvor er det bare et lækkert og gennemført album, du har lavet og lækkert papir.

    SvarSlet
  10. Det er bare et super flot album du har lavet Vivi.
    Så er det jo ikke nemt at være med:)
    Jeg er næsten færdig med min opskrift bog, mangler lige et par småting:)
    Men har haft gæster de sidste 3 dage, det skal der jo også være plads til:)

    SvarSlet