tirsdag den 7. februar 2012

Kort til Scrapsisters udfordring

Det her kort er lavet til Scrapsisters udfordring: Back to basic.

Mine slag med terningerne fik opgaven til at lyde sådan:  Brug 5 gange 2 knapper - Pynt indersiden af kortet med stempel - Det må ikke være firkantet.
Jeg bruger meget sjældent knapper, så det i sig selv var en udfordring - men i gemmerne fandt jeg nogle retroagtige blomsterknapper - så fuld gaz på retropedalen......




 Nu er det retrohalløj jo ikke lige det jeg sværmer mest for - så jeg lavede et kort mere - synes jo udfordringen er rigtig sjov.  Det blev et noget anderledes kort, men med samme udgangspunkt.....
Jeg deltager kun i udfordringen med det øverste kort, men jeg kan bedst li' det nederste kort...... jeg er bare tro mod den første indskydelse osv... men hva' syns I?


9 kommentarer:

  1. Hej Vivi, jeg sænder lige for min PC og så ser jer (som den første) dine flotte kort, hvis jeg må sige det, kan jeg bedst lide det blå. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Jamen, jeg kan lide dem på hver deres måde, de er jo også vidt forskellige. Kan dog godt lide det stribede karton på det øverste kort.

    SvarSlet
  3. Det var da et umuligt spørgsmål !
    Jeg ææælsker blåt. Men er helt vild med det stribede papir på det øverste kort. Facon og tekst er jo ens. Begge kort er lige flot pyntet med både blade/swirl og så blomsterknapperne. Kvistkarton eller blå Bazill er vel det store spørgsmål...hihi.
    Jeg tror, vi er ude i Ælle-Bælle - hvis du skal have min mening.
    Ved godt det ikke hjalp dig synderligt.....

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med det lyseblå kort. Hvilket stempel har du stemplet de brune swirls med?? Det er bare så flot. KH 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. De brune swirls er et stempelsæt fra Panduro (clearstamps), jeg kan også bedst li' det blå kort...

      Slet
  5. Jeg kan li begge kort, de er flotte på hver deres måde.

    SvarSlet
  6. Jer er nok mest til det stilfulde blå kort, men at du kan sætte ti knapper på det stribede kort, uden at det virker helt vildt og så oven i købet på stribet papir, er ikke mindre end utroligt - hatten a'.....

    SvarSlet
  7. De er søde hver for sig - men skulle jeg vælge var det også det blå jeg foretrak. Måske fordi det er mere roligt at se på både ind og udvendigt.

    SvarSlet
  8. Der er meget forskel på de 2 kort, men de er søde på hver deres måde.. - og jeg kan bedst lide retro udgaven :)

    SvarSlet