tirsdag den 18. december 2012

18 Dec og krydderkage

Her i huset jules der på fuld kraft. Mandag blev de sidste julegaver købt og pakket ind og i dag har jeg bagt krydderkage, hvilket er et must - tror slet ikke der bliver jul uden. Jeg elsker når huset dufter af brunkage, appelsiner og gran - uhm - rigtig julehørm... :-D
Midt i al juleriet arbejder jeg på det "brune" mini album, som jeg regner med at gøre færdigt i eftermiddag til "tirsdagsscrap".
Rigtig god dag og tak fordi I kiggede forbi..





19 kommentarer:

  1. Åh hvor ser de bare gode ud. Dejligt med lidt adspredelse fra scrapperiet, selv om det nu også er hyggeligt. ;-) kh 10na

    SvarSlet
  2. Hold da op der er kage nok :)
    Sådan en kage har jeg vist aldrig prøvet at bage..

    SvarSlet
  3. Øj øj ikke kun jgs men også lækker kage... Flytter snart ind

    SvarSlet
  4. Øj øj ikke kun jgs men også lækker kage... Flytter snart ind

    SvarSlet
  5. Øj øj ikke kun jgs men også lækker kage... Flytter snart ind

    SvarSlet
  6. Øj øj ikke kun jgs men også lækker kage... Flytter snart ind

    SvarSlet
  7. Uhm jeg kan ligefrem dufte hvor godt de dufter, bare ved at se på dem her ha ha ha. Mange år siden jeg har fået dem, det kunne da være man skulle???
    Håber I får en hyggelig scrapeftermiddag, glæder mig til at se dit færdige album.

    SvarSlet
  8. Oee, min søde mor elskede kryderikage, hun bagte dem i en rund "gasbageform" jeg har aldrig prøvet, for Max kan ikke lide dem, og så kommer jeg til at spise det medste selv, og det har jeg ikke så godt af.
    men jeg glæder mig til at se dit "brune album" utrolig du har tid. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  9. De kager ser bare lækre ud, og der er da til et par dage...
    Og du har helt ret - så dufter der af jul.
    Hvordan i alverden når du at scrappe i denne tid ? hihi. Når jeg sætter mig til scrapbordet er jeg ganske simpelt for træt til at lave noget. Så sidder jeg bare og kigger og piller lidt i det.....

    God dag til dig.

    SvarSlet
  10. Uhh ser godt ud - er det en man kan få en opskrift på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh ... det kommer nok til at knibe med en opskrift - det er en opskrift fra min oldemor, som min bedstemor så satte sit præg på. Så bryggede min mor videre på opskriften, og jeg har den fra hende - og jeg strikker jo så på den endnu..... Jeg har aldrig set noget skrevet ned - som min bedstemor sagde: Du ka' smage når der er krydderier nok i og du ka' se på dejen når den er færdig og hvis det alligevel går ad helvede til, må du klare dig på charmen....

      Slet
  11. Mums de ser lækre ud.
    Ha en dejlig 18. decembers aften

    SvarSlet
  12. uhmmmm, send gerne et stykke til mig. jeg elsker julekrydderi kage.. så se nu fik jeg en ny udgift. må da straks bage en til mig selv...hmn... må jeg seee hvad har jeg i skabet... nå men en dejlig jul ønskes du og din familien
    juleknus og tak for det gamle år.
    Dorte

    SvarSlet
  13. Uhmm... de ser vel nok lækre ud, jeg regner med at jeg skal i gang med julebagningen i morgen.

    SvarSlet
  14. Mums hvor ser de gode ud. Jeg ELSKER også krydderikage

    SvarSlet
  15. ja, mums,hvor lækkert og skænt med juleduft.

    SvarSlet
  16. MUMS, hvor ser det lækkert ud! Jeg sidder lige og tænker på, hvor mange dufte man dog ikke forbinder med juletiden...tja..jeg kunne nævne i flæng, men duften af andesteg er dog en af mine ynglinge ;-)

    SvarSlet