onsdag den 7. marts 2012

Kort fra kortkit-swap

De første 2 kort fra kort-kit-swap..... og det blev 2 meget forskellige kort....
På det første kort - Pige med trækvogn - har jeg tilføjet 2 halvperler og basiskort, ellers var resten i
kort-kittet. Jeg har farvelagt motivet med distress ink, og jeg har skåret en rille i toppen af trækvognen så bamserne kunne komme ned i vognen.
Det er ikke en type kort jeg normalt laver, men det er sjovt at blive udfordret.


På det næste kort er jeg mere på hjemmebane, her har jeg tilføjet en enkelt halvperle og basiskort, ellers var det hele i kittet. Jeg har malet med gesso og stemplet på baggrundspapiret. Blonden havde et bånd igennem hullerne, det har jeg fjernet,( har brugt noget af det på det første kort), og farvet blonden med glimmermist. Ellers har jeg sværtet og mishandlet, ødelagt og flænset på vanlig Vivi-facon.....
det var skønt....
Mon den jeg har fået kittet af kan genkende det?????

14 kommentarer:

  1. De er fine, dine kort fra kortkittet. Sjovt at se forskelligheden, for jeg har nemlig valgt, at jeg ikke vil tilsætte noget, hvor du tilsætter. Det er så dejligt, at selv DET kan være forskelligt

    SvarSlet
  2. wawwwww det har du gjort godt, super flotte :)
    knussss♥

    SvarSlet
  3. De er flotte begge to og ja, godt at blive udfordret!

    SvarSlet
  4. Haha. Jeg kan godt lide din beskrivelse af Vivi-kort !
    Flotte kort begge to, på hver sin måde. Og godt at blive lidt udfordret, så man ikke hele tiden lavet det samme. Så skal man pludselig til at tænke...og det skulle jo være så sundt.
    Fortsat god dag.

    SvarSlet
  5. Det er to super flotte kort.

    SvarSlet
  6. Søde kort du har lavet - skønt med lidt udfordring en gang imellem, men man vender som regel tilbage til rødderne, ikke?

    SvarSlet
  7. Flotte begge to, det første er som skabt til dit barnebarns fødselsdag, meget kært med de bamser du har stukket ned i vognen, og nummer to, ja hvad skal jeg sige, det er et Vivi kort, når de er bedst, du er så utrolig kreativ (jeg tror faktisk du bobler over med ideer) knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Hej Vivi det er nogle meget søde og fine kort. Det første er jeg vild med farven elsker jo den røde farve. Og så syntes jeg det er så sødt det med bamserne i vognen og generalt med bamserne. Og ikke minst de fine søde tær du har sat på.
    Og det andet kort er rigtig smukt både med den fine blomst og søde lille blonde, og ikke mindst billedet rigtig romantisk kh. Lise

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort, så fint med trækvogn og bamser: Kan rigtig god lide nr 2, så fint det er:)
    Du er rigtig kommer i "noget nyt" humør :D

    SvarSlet