fredag den 12. september 2014

Kort med påfuglefjer

Jeg har en svaghed for påfugle, de er så smukke - og de ved det! En fugl med større selvtillid, skal man lede længe efter - se bare på dem, når de spankulerer selvbevidst rundt og slår med nakken.
Så da jeg så Peacock Feather die fra Joy, blev jeg nærmest lykkelig....... og nu behøver jeg ikke at forgribe mig på de stakkels dyr, for at få fingre i deres fjer.....
Papiret er fra restekassen og "blonden" er en die fra Nellie snellen - Blonde borter.





Tak fordi du kiggede forbi....
Ha' en rigtig go' dag.... 

4 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort. Smukke fjer du har lavet.

    SvarSlet
  2. Super fint kort Vivi, og de fjer er godt nok nogle af de flotteste, man kan finde.

    SvarSlet
  3. Ja påfuglefjer er smukke og det er dit kort bestemt også. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. Fedt kort.
    Fantastiske flotte farver

    SvarSlet