onsdag den 17. april 2013

Kort med fugl

Udfordringen hos Card & Scrap denne gang lyder: Brug Dies! Lige en opgave for mig - jeg laver jo stort set aldrig kort uden at bruge dies......
Jeg har brugt dies fra Marianne: Fuglehuset, fuglen og bladet - Tim Holtz: Tattered banners og blomstergrenen er fra Memorybox. Basiskortet er genbrugskarton og papiret er fra Websters Page.
Blomsterne er en del af papiret, jeg har klippet ud og sat fast igen med skumpuder. Fuglen er farvet med distress ink og tusch.



Tak for besøg og kommentarer på bloggen,
ha' en rigtig go' dag....

12 kommentarer:

  1. Et smukt kort her igen Vivi, og du er da mesteren i at bruge dies, må man sige.

    SvarSlet
  2. Sikke et fint kort. Og dies bruger jeg også ALTID - hihi.

    SvarSlet
  3. Sødt kort og den fugl er bare kær.
    Forsat god dag

    SvarSlet
  4. Åhhh så lækkert ♥

    1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knuzzz♥

    SvarSlet
  5. Meget sødt, og lidt vandalisme har du også med, og både en kat og en fugl, det kan gå gruelig galt!!! knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Hvor er det smukt, Vivi!

    Jeg har lige stået med et nogle af dine smukke kort i hånden i aften (i Hobbyboden). Hvor er du bare inspirerende!
    Kom lige til at købe en dobbelt nellie punch, fordi jeg så dine flotte, hjemmeavlede blomster :)

    Knus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Jytte - de Nellie Puncher er heller ikke til at undvære....

      Slet
  7. Ååå, så herlig det var :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint... og så søde en lille fugl

    God weekend

    SvarSlet