lørdag den 12. maj 2012

Notesbog

Inden i de kort jeg laver sætter jeg et stykke foldet papir til at skrive på, tilbage er så et stykke papir som ikke rigtig er til noget - jeg tænkte om de ku' blive til en notesbog..... og det ku'  de....

restepapiret skåret til (de er dobbelt)

papirstykkerne stakkes og holdes sammen med
klemmer så den "foldede" ende er helt lige...

der kommes et tykt lag lim på...

holdes sammen med klemmerne til limen er tør...

Til sidst et omslag af 2 stk. pap beklædt med papir,
"papirblokken" limes fast i Ryggen af omslaget...

1 stk. notesbog.....

8 kommentarer:

  1. Det var da smart at udnytte resterne på den måde :)

    Rigtig god lørdag :)

    SvarSlet
  2. Smart og superflot!!
    Den må jeg prøve!!

    SvarSlet
  3. Jeg tror bare jeg forsætter med at smide det overskydende papir ud - hihi. Min tålmodighed er vist ikke til det der - men supersmart ide!

    SvarSlet
  4. Meget fin ide, (som helt sikker skal prøves)bliver alle de follede papier virkelig siddene? det kan jo næsten blive til et lille minialbum, hvis papirresterne ikke er for tynde. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. waw hvor er det smart, tusind tak for den skønne TUT:)

    SvarSlet
  6. Det er en rigtig god ide, jeg har også meget af det papir i overskud.
    Tak for tut

    SvarSlet