mandag den 22. oktober 2012

Romantik-Tak

Lo'et er lavet til en udfordring på Scrap Sisters som lød: Romantik-Tak. Se udfordringen her.
Baggrunds papiret er fra Prima - Ledger paper pack, fuglene, fuglehuset og bladene er dies fra Marianne Design. Blomsterne er af egen avl og lavet med en retro punch.



Hjertet er standset ud i hvidt karton og stemplet med et "krakeleringsstempel"
og sværtet i kanten med distress ink. Bagefter er det embosset med UTEE.
Det får det til at ligne krakeleret fajance......


17 kommentarer:

  1. Lækkert layout, og det hjerte er sindsygt flot
    God dag

    SvarSlet
  2. Åh...hvor er det smukt - og en fantastisk idé med krakeleringsstempel, det har jeg aldrig set før...

    SvarSlet
  3. Oh, wauw!! hvor er det vildt flot!! Farverne er topskønne og både blomsterne og hjertet er HELT i en klasse for sig selv!!

    Super super lækkert!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare et flot LO. Så mange fine detaljer.
      Elsker dit hjerte og de smukke blomster.

      Slet
  4. Wauw!!! det er da bare et helt vildt lækkert, flot og super romantisk LO :) fortsat rigtig god dag.

    SvarSlet
  5. Wauooo hvor er det smuk. Godt jeg ikke deltager i den konkurrence - for så havde jeg da ikke haft en chance.

    SvarSlet
  6. Hvor er det et lækkert LO. Jeg er vild med dine blomster og det überfede hjerte!

    SvarSlet
  7. Det er et lækkert og stilfuldt layout! Jeg er også vild med krakeleringen denne gang.

    SvarSlet
  8. Det er da bare vildt flot LO du har lavet. Det er lidt sjovt, med det baggrundspapir. Jeg har det selv, men ville aldrig have gættet at det kunne bruges til sådan en side! Det ser bare godt ud og al din pynt er da "to die for", som man siger på nydansk;-)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer, jeg er så glad for I tar' jer tid til det....

    SvarSlet
  10. Flot og det hjerte er da hel fantastisk flot lavet.

    SvarSlet
  11. Super flot, er helt vild med hjertet og blomsten!
    Vivi, vil du røbe hvordan du laver blomsten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fundet set blomsterne på Ravns blog hvor der også er en tut på dem...
      Her er link:
      http://www.ravndesign.blogspot.dk/2011/09/efterarslayout-dt-panduro-hobbys.html

      Slet
    2. Tusind tak for hjælpen, det må prøves :o)

      Slet
  12. Det er rigtig flot arbejde og meget romantisk må man sige!

    SvarSlet